+48 605 42 63 60
Działania e-Public Relations i e-Marketing
W odpowiedzi na aktualne trendy Internetu oferujemy zintegrowane działania z zakresu komunikacji internetowej wykorzystujące Social Media, czyli blogi, mikroblogi oraz portale społeczności internetowych. Aktywna obecność w Social Media to standard komunikacji internetowej i uzupełnienie działania bazowe, czyli prowadzenia poprawnie skonstruowanego, dobrze spozycjonowanego serwisu www. Social Media to kreowanie i podtrzymywanie relacji z internautami skupionymi wokół firmy lub marki.
Naszym partnerem biznesowym jest Dominik Pokornowski, który w profesjonalny sposób zajmuje się
e-Marketingiem i działaniami Social Media.
W ramach działań Social Media zapewniamy:
1) Obsługę i prowadzenie kont, stron i profili firmowych - pozyskiwanie fanów i sympatyków firmy lub marki; aktywną komunikację z użytkownikami, moderowanie rozmów i inicjowanie buzz’u wokół firmy lub marki; budowanie profesjonalnego profilu poprzez prowadzenie branżowej komunikacji (statusy, aktualności, artykuły, komentowanie bieżącej sytuacji branży); monitorowanie wizerunku firmy lub marki; obsługę: Facebook, NK, Google+, Goldenline i wiele innych serwisów.
2) Promocję poprzez konkursy i aplikacje facebook - prowadzimy akcje konkursowe zawsze zgodnie z zasadami i regulaminami, wykorzystujemy certyfikowane aplikacje.
3) Marketing wirusowy - inicjowanie reklam o charakterze wirusowym (wideo, grafika, multimedia itp.).
4) Prowadzenie blogów i mikroblogów - prowadzenie firmowego bloga jest dziś klasycznym działaniem wpisanym w strategię Public Relations. Dzięki tej platformie możemy nie tylko informować o aktualnościach w firmie. Blog to miejsce pokazywania alternatywnego oblicza przedsiębiorstwa, to miejsce komentowania sytuacji w branży, co więcej na blogu realizować się mogę pracownicy dzieląc się swoimi pasjami. Wykorzystujemy tylko najlepsze platformy blogerskie: Blogspot, WordPress, Tumblr.
Mikroblog to bardzo szybka platforma krótkich komentarzy. Twitter to największy mikroblog świata, pod koniec 2011 rok uruchomił polskojęzyczną wersję, co ważne z Twittera bardzo chętnie korzystają dziennikarze, również ci branżowi, specjalizujący się w różnych dziedzinach.
5) Obsługę i prowadzenie kanału multimedialnego - portal Youtube to największy na świecie serwis broadcastowy, obok Google jest jedną z najpopularniejszych domen (również w polskim Internecie), właśnie dlatego aktywność na kanale Youtube związana z firmą lub marką daje nie tylko świetne efekty pozycjowania, ale również imponujące możliwości dotarcia z kampanią promocyjną do tysięcy internautów.
6) Realizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych - koordynujemy reklamy, które precyzyjnie celują w odpowiednich klientów.
7) Doradztwo i szkolenia w zakresie Social Media - tworzymy strategie komunikacyjne, pomagamy aktualizować i tworzyć identyfikacje graficzną firmy lub marki, przede wszystkim pod kątem wykorzystania w Social Media. Instalujemy, kalibrujemy, konfigurujemy konta, strony i profile w mediach społecznościowych; prowadzimy analizy i monitoring firm lub marek w Social Media.
Zapraszamy do współpracy
Email: kontakt@rtechnologies.pl
Kom.: